A közlekedésbiztonság aktuális kérdései – KTE-KTI Szakmai Roadshow 2015

Közlekedésbiztonsági Tagozat
Székesfehérvár
2015. április 21.

Helyszín: Székesfehérvár, Belvárosi I. István Középiskola Jáky József Tagintézménye (Székesfehérvár, Deák Ferenc út 11.)

Időpont: 2015. április 21. délután

A KTE Közlekedésbiztonsági Tagozata és a KTI Közlekedésbiztonsági Központ meghívja Önt a

Program

2015. április 21. (kedd) délután

12.45 – 13.00 Regisztráció
13.00 – 13.10 Megnyitó
Bíró József, Elnök, KTE Közlekedésbiztonsági Tagozat Berta Tamás, Társelnök, KTE Közlekedésbiztonsági Tagozat
13.10 – 13.30 A közlekedésbiztonság és a gazdasági versenyképesség összefüggései
Dr. Török Árpád, Központvezető helyettes, KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft., Közlekedéstudományi Központ
13.30 – 13.50 Infrastruktúra felülvizsgálat, a Sensor projekt eredményei
Sipos Tibor, tudományos munkatárs, KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft., Közlekedésbiztonsági Központ
13.50 – 14.10 Vasúti átjárók biztonsága
Gábor Miklós, tudományos főmunkatárs, KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft., Közlekedésbiztonsági Központ
14.10 – 14.30 Szimulátorok szerepe a közlekedésre felkészítésben
Weidinger Gábor, tudományos munkatárs, KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft., Közlekedésbiztonsági Központ
14.30 – 15.00 Szünet
15.00 - 15.20 A fővárosi gyalogos és kerékpáros balesetek megelőzése
Szécsi Tibor László r.alezredes
15.20 – 15.40 Nagyvárosok közlekedésbiztonsági kihívásai Budapest példáján
Pásti Imre, forgalombiztonsági vezető, BKK Budapesti Közlekedési Központ Zrt.
15.40 – 16.00 Közlekedésbiztonsági fejlesztések Fejér megyében
Hajnal János, osztályvezető, Magyar Közút Nonprofit Zrt., Fejér Megyei Igazgatóság
16.00 – 16.20 Székesfehérvár Megyei Jogú Város közlekedésbiztonsági beruházásai
Nagy Zsolt, osztályvezető, Közlekedési és közműellátási iroda
16.20 – 16.40 Konzultáció / Zárszó

Egyéb információk

Célok:

  • A hazai közlekedésbiztonsági helyzet bemutatása, aktuális feladatok, problémák, kutatási eredmények ismertetése
  • Véleménycsere és vita a helyzetértékelésről, tennivalókról
  • Konkrét helyi közlekedésbiztonsági problémák megismerése, a jövőbeni kutatási területek orientálása
  • A szakmai konzultáció rendszeressé tétele