„A FlixMobility alapítóiként komoly felelősséget érzünk érted és utasok millióiért, valamint 3000 munkatársunkért világszerte. Ugyanakkor édesapaként, férjként, és gyermekként is minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy családjaink biztonságban legyenek.

(fotók: Flixbus)

Az elmúlt néhány hétben partnereinkkel együtt meghoztuk azt a nehéz, de szükséges döntést, hogy világszerte felfüggesztjük szinte teljes működésünket. Miközben továbbra is őszintén hiszünk abban, hogy az utazás bővíti a látókörünket és aktív szerepe van szociális életünkben, azt is tudjuk, hogy most otthon kell maradnunk. Jelenleg sok minden bizonytalannak tűnhet, de arról biztosíthatunk, hogy ha ismét lehetséges lesz, a FlixMobility egy a korábbinál is erősebb hálózattal tér vissza” – így kezdődik az az e-mail, amelyben a cég alapítói bejelentik, le kell álljanak a világoszöld–narancssárga buszok.

Tavaly 1 millió 400 ezer magyar utasa volt a társaságnak, Budapest az éves statisztika szerint a tizenkilencedik legnépszerűbb célállomás világszinten, a legforgalmasabb napokon közel kilencven busz indult a magyar fővárosból. Járatsűrítéseken gondolkoztak, 2019-ben elsők között tette használhatóvá az Apple Pay fizetési módot foglalási felületén, ősszel pedig a helyi partnerek által üzemeltetett buszokon is megjelent a FLIXtainment fedélzeti szórakoztató rendszer.

Forrás: www.iho.hu

2020.04.18.